onsdag 11 februari 2009

Wednesday

Hejsan Hoppsan alla glada! För tillfället har jag hål/ lunch och sitter i F2 med Adde och Psyko. NVMD3 är också här, men dom är bara 3 stycken så det är knappt att dom räknas ^^ haha. Jag har en bra dag idag, ikväll ska jag lyssna när pappa ska snacka om Israel i kyrkan. Sen ska jag väl förhoppningsvis kunna börja med fixandet av Addes 19års present. Känner att det böjar bli lite bråttom. Imorgon kommer Matte och Jontus, ska bli huuur kul som helst att träffa dom! Det va typ 100 år sen eller nåt känns det som. MINST. Jonte blir bara kvar en vecka, men Matte stannar i 2, det känns bra. Min lilla broderoder.

Har jag förresten nämnt att jag är kär. min mage går på högvarv i princip hela tiden. framför ögonen blinkar stjärnor och jag hör ljudet av piano. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar