onsdag 25 februari 2009

There is a disturbance in my heart. You.

Idag är det en vanlig onsdag, eller? Faktiskt så vet jag inte säkert. Det kanske är en onsdag med en ny början. En revolutionerande onsdag. Men så tur har man nog inte. Hur som helst blir det nog en relativt bra onsdag. Har haft en av dagens två lektioner redan, nu har jag lunch och sen bär det av till MB för att se Codan. Det går rykten om att den är bra i år, så vi får väl se. Kvällen kommer förhoppningsvis tillbringas med Adde. Och det blir najs. Som vanligt.

I've been thinking. Logik. vad är det egentligen? Och hur viktigt är det? Slutsatsen jag har dragit är att jag personligen inte är beroende av logik alls, överhuvudtaget. Saker kan för mig gärna vara konstiga, eller ologiska. Det stör mig inte. Så länge det känns rätt i mitt huvud. och hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar