fredag 13 februari 2009

Fredag den 13e

Trots att dagens datum är olycksaligt och otursbringande har det varit en bra och trevlig dag. Hade ett väldigt långt hål mitt på dagen som tillbringades med en massa underbara SP-tjejer och Psykos systemkamera. Tror att vi tog upp emot 500 bilder. Vissa av dem blev riktigt riktigt najs ^^ posarbildsen säger jag bara. Sen fick jag en förtidig Alla Hjärtans Dag-present. Trots att jag inte riktigt tycker om själva grejen med att få paket så blev jag glad. Godisförbudet är härmed officiellt avslutat.
Kvällen kommer att tillbringas på UG och med att barnvakta världens sötaste lilla bebismattias. Feel er avundsjuka säger jag bara. Han är hur übersöt som helst!! Såå, nu ska jag gå ner och fota bebis. Lycksele imorrn,
puss på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar