tisdag 24 februari 2009

Goodbye my Lover, Goodbye my Friend

Jag undrar jag, om det det är så nu. Goodbye my Lover. Goodbye my Friend. På sätt och vis hoppas jag det, men ibland gör det ont. Ofta gör det bara så fruktansvärt ont. Tack för ikväll mina vänner. Tack för att ni finns och lyssnar och bara är så otroligt underbara! Eftersom det är en tjockistisdag har det blivit åtskilliga kalorier i form av semlor. Och en massa underbart. Historiaprovet kändes bra, har jag tur blir det VG.

En Elina-fundering: Hopplös. Ordet hopplös. Vad betyder det egentligen? hopp. lös. om man riktigt funderar så kommer man fram till att hopplös är att vara utan hopp. Att se hopp som en omöjlighet, en fantasi. Att inte veta hur man gör. Hopplöshet är det svåraste som finns. Att vara hopplös. Tro mig, jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar