lördag 21 februari 2009

Bränningslista

Helgen har börjat riktigt bra faktiskt, lååångt över förväntan. Paltmiddag igår - jag förlorade visserligen paltätartävlingen STORT. Men sånt får man ta när man tävlar med stora pojkar! Sen bleve GH och film hos 'ONtan och det gillades. Eftersom det var så pass varmt igår så bidde det oxå en härlig nattlig promenad hem.

Idag sov jag länge. MUMS. Sen har jag i princip inte gjort nånting. Städat rummet, duschat och delat liv med Alex Rider under ett antal hisnande timmar. Underbart. Den senaste har dock ägnats åt att sortera all musik i olika spelningslistor och därefter bränna nåra skivor. Har fyllt en med PEPP-musik, en med EMO-musik, en lugna favoriter och en VT 2009 Goodies. Jag mår bra av musik, mycket blandad musik. Jag älskar musik för det är ett sånt grymt sätt att uttrycka sina känslor på. Mm, musik. Ibland vill jag bara vara EMO och då lyssnar jag på EMO-musik. När jag är gladare än gladast så funkar inget bättre än PEPP. Och när jag är sentimental och läskig vad är då mer passande än Lugna Favoriter eller kommande LoveSongs? Ett hett tips för er som är sugna på att någon gång under er livstid hälsa på hemma hos mig: Lyssna alltid på vilken slags musik som spelas innan ni noga överväger om det är värt besväret att knacka på.

Kvällen kommer att bli kalasbra. För jag ska på kalas, haha. Nåra röskafolk som ska fara och gratta Adde. Förhoppningsvis ses vi där. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar