måndag 23 februari 2009

sometimes life walks its own way

Tillåt mig ett att le. Hade min första sånglektion idag. Jag kommer börja längta till måndagar. Underbart. Inför fortsättningen på kvällen står historiaplugg på schemat. Om jag orkar vill säga. Har suttit 1 ½ timma idag och X antal timmar igår. Börjar känna mig ganska säker, men får väl tji för det imorgon när det gäller.

En liten fundering såhär 16 år in i livet. Är det möjligt att missbruka ordet underbart? Troligtvis är det så. Man kan nog missbruka det mesta. Men underbart, vilket ord. Finns det ett bättre sätt att beskriva livet? Jag tror knappast det. Inte när jag har en bra dag i alla fall. Jag har en relativt bra dag idag. Eller en riktigt bra. Jag vet inte säkert, har inte känt efter och bestämt mig än. Ska nog ta och sjunga en sång så det går åt rätt håll. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar