torsdag 12 februari 2009

I've been thinking

Jag har funderat faktiskt. Varför, egentligen, ska man blogga? Vad är det för mening med att lämna ut sitt liv på internet så att vem som helst kan läsa och förskräckas? Å andra sidan. Vem har sagt att man måste lämna ut sitt liv? Man kan ju bara skriva lite roligt fakta eller små updates som släkt och vänner kan läsa för att få lite koll på vad som rör sig i huvudet på en. Det låter bra tycker jag.
Idag är det en riktigt bra dag. Fint väder, 80cm snö och kallt. Jag vaknade glad, pigg och utvilad och så fortsatte det under dagen. Kom hem och la mig i badkaret vid halv 3 tiden, gjorde en hårinpackning också. Var hur skönt som helst. Sen var jag lite duktig och gjorde färdigt historian, känns skönt. För övrigt sitter en Adde på min säng och väntar på att jag ska bli lite social, och mina naglar är svarta. I like it.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar