söndag 2 maj 2010

your love alone

Att hitta ord för helgen är svårt, det bästa jag kan komma på är tack. Till alla, men mest Gud. Jag är aningen trött, kanske för att jag har sovit cirkus femtio minuter inatt. Istället för att sova pratade jag och la ett puzzel. Jag har varit lite seg i tankegångarna idag. Men helgen i stort har varit helt superbäst. Jag har sjungit en massa och skrattat en massa, åt LÅGA men roliga skämt. Som sagt, tusen miljoner tack för helgen. Nu händer det grejer. Och kom ihåg att ha förväntan. Amen och adjö.

2 kommentarer:

  1. HHAHAH PUZZEL !!! tänkte på något annat.. he he Tusen tack för i helgen lilla söta Ellan ! puss /Becky

    SvaraRadera
  2. Mysunge :)

    Jag var på väg att fråga Simon eller Lisbeth igår om det fanns utrymme för nån solosång, men det rann ut i sanden.... Men du hade kanske inte orkat ändå.

    Alltid lika härligt att se dig!

    Kram

    SvaraRadera