fredag 7 maj 2010

god don't give up on us

Idag har jag fyndat på Kupan. JAG ÄLSKAR KUPAN. Kan jag bara tala om. Det blev en mörkblå tunika som ser jätteful ut på bilden eftersom jag är sämst på att fota kläder, en knepigt formad godisskål och två böcker. För sammanlangt femtiofem riksdaler. Det är affärer som går för sig, vill jag lova. Jag har också hunnit bli bjuden på en cola, och imorse gjorde jag bort engelskanationella. Det gick tusen bra, kändes det som. Nästa bra sak är att jag har fått hem en helt fabulös lovsångskiva. BRA DAG. Till och med så bra att jag använder mig av versaler. Adjö.

2 kommentarer:

  1. Du har just fått mig att inse att jag borde besöka Kupan någon gång i mitt liv. Inser att jag missat något...
    Kan förresten också meddela att jag också har en sån där godisskål ;)

    SvaraRadera
  2. mer dagens outfit!! vi diskuterade ju att de va de som avgjorde om man blev känd eller inte!! :P /J

    SvaraRadera