tisdag 18 maj 2010

just keeps on getting stronger

Idag är jag glad. Oh så glad jag är! Ni skulle bara veta. Jag tror inte jag har haft ett sånt härnt stabilt liv, nånsin. Det känns skumt. Men på ett bra sätt skumt. Jag är dock lite trött. Men på ett bra sätt trött. Ett trött som helt klart är värt det. Jag fick ju bönesvar. Eller klartecken, det är skönt när Gud är tydlig. Mattenationella gick inte bra. Men det gör mig ingenting, jag borde kanske bli godkänd ändå. Och jag menar, vem behöver matte egentligen?! Jag kommer ju aldrig i mitt liv använda andragradsekvationer. Jag tror jag måste sätta på min pepp-skiva och dansa runt lite. Eller hoppa studsmatta tills jag kvävs och dör innan jag kvävs och dör av att jag är glad och har energi. Eller så sparar jag på den. Tills imorgon när det är geografiutflykt. Jag vill ha sommar. Jag vill ha livet! Tänk er, i sommar ska jag jobba. Men efter det så ska jag leva som jag aldrig har levt förut. Det är vad jag har planerat. Jag ska åka på tusen miljoner roadtrips och bada och tälta och grilla och sjunga och skratta och sola och LEVA. Jag lever nu med, för jag är EUFORISK! Bilderna är från förra sommaren. Mitt rum ser inte ur sådär äckligt längre. Adjö.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, ska ni möjligtvis ut med Erik och titta på fångstgropar (eller hörde det till historian) kullerstensåsar, getryggar flygsanddyn högsta kustlinjen (som ni också ska leta efter), världens största flygsanddyn?! Och viktigast av allt - lerfallet! stövlar är verkligen att rekomendera. Det var faktiskt fruktansvärt roliga exkursioner vi hade :) Lycka till i morgon

    SvaraRadera
  2. Va stor du har blivit elina :) Lång alltså...

    SvaraRadera