lördag 8 maj 2010

now you do it

Jag kom på att jag måste berätta om en ganska intressant sak som hände mig igår kväll. Jag gick och la mig klockan tio för att jag var jättetrött och vi skulle upp tidigt för att åka till Skellefteå idag. Så vid halv elva höll jag precis på att somna, men var fortfarande vid sånt tillstånd att jag hörde vad som hände runtomkring mig. Helt plötsligt tyckte jag att det lät som om någon knackade på dörren där nere och tänkte "vem kommer och hälsar på nu?", sen hör jag pappa gå ner och öppna och ropa att det är JAG som har främmande. Jag som ligger och sover. Mina reaktioner var sega av trötthet och innan jag visste ordet av kom tre galna, fnittrande människor in på mitt rum. Det var Becky, Töötingen och Margit. Jag var i chocktillstånd och fattade absolut ingenting, men det slutade med att jag tog på mig kläder och följde med ut till Jojje och MaestarN som väntade i bilen. Tillsammans åkte vi och överraskade Jonatan innan jag en timma senare fick skjuts hem till min säng idag. En händelserik kväll, jag älskar mina impulsiva lyckselevänner! Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar