onsdag 19 maj 2010

those were the best days of my life

HAHA. Jag har haft en sån fantastiskt rolig dag idag så det finns nästan inte! Vi har klättrat upp på världens högsta getryggsås och kunde då konstatera att samsammarna inte är en speciellt vältränad klass eftersom det nästan tog livet av allihop. Men utsikten var fin. Vi har fikat och besökt spökhus. Men bäst av allt var lerfallet. Alla, eller de flesta, utrustade sig med regnkläder och stövlar i hopp om att hålla sig torra. Men det gick inte så bra. För man fastnade i leran, och det första som hände var att Linn fick hoppa ur sina stövlar och gå i sockarna. Man riktigt kände hur man blev barn igen och alla sprang omkring och kastade lera på varandra. Jag kan ärligt säga att jag ramlade pladask flera gånger eftersom min balans inte är speciellt bra och det är SVÅRT att stå på ett ben och försöka dra upp en stövel ur all geggamojja. Helt underbart. Jag måste dit igen. Adjö.

1 kommentar: