tisdag 30 mars 2010

one more full lenght record

Jag har haft en jättejobbigt dag i dag med mängder av huvudvärk. Därför ska jag i detta inlägg försöka fokusera på saker att glädja sig åt. Här kommer en radda;

mina naglar är nymålade i en vårig cerise nyans

engelskaboken vi ska läsa över lovet är riktigt bra

jag har pengar på mobilen igen

affärernas skyltfönster visar att det snart är vår

jag har gjort klart hemprovet i samhälls och debattartikeln

det är snart påsklov vilket innebär fjällen

det är bara två månader kvar till Malmö och Clapton-konserten

det är bara en månad kvar till Bonfire i Vilhelmina

det är House ikväll

jag har de nyaste numren av Clara och Elle att läsa under lovet

det har slutat snöa

det finns fortfarande en chans att min förkylning går över innan lovet

Bille the Vision & the Dancers gör fantastiskt underbar musik

jag har fixat Voddler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar