lördag 13 mars 2010

Don't panic! We have it!

Jag har glömt att berätta en sak jag har tänkt på länge! Ni vet Kicks nya reklamfilm? Ni måste ha sett den. Ni vet, den med massa knalligafärger och stilettklackar och flickor med stort hår och överdriven mimik? Den är underbar. Första gången jag såg den blev jag överlycklig och tänkte "varför är det så långt till närmaste Kicksaffär?" Oversize nagellack, hårborstar och parfymer med lite seriestuk fungerar helt klart på mig. Plus att filmens koncept passar perfekt "Don't panik! We have it!" ihop med det skådespelarna uttrycker när de upptäcker att deras kosmetikaprodukter är borta eller har gått sönder. Jag har inte så mycket erfarenhet av Kicks, men som sagt, mig övertygar de i alla fall. Adjö.

1 kommentar:

  1. oj vad olika man kan tycka, satt för någon dag sen och sa att den reklamen var så dålig och de som satt med mig i soffan höll med.

    SvaraRadera