torsdag 11 mars 2010

got some new stuff

Åh. Jag vet att jag är tråkig. Jag har liksom ingen lust bara. Jag åker mest skidor och läser böcker. Igår när jag var jag i stan blev jag bjuden på god mat hos Sandra, och på Kupan hittade jag ett par mörkt plommonlila pumps med skinnsula och nötta klackar, galgar, en klarblå, rutig flanellskjorta och en svart kortärmad linneblus men små svarta och fyrkantiga knappar fram. När vi kom hem från backen idag hittade vi två stora gröna paket från mormor, de innehöll kläder och sånt. Jag fyndade en jättefin väska mörk skinnväska med lång axelrem och en till blus, fast en vit med lite spets på och bara tre knappar. Det var allt. Utom min nya skrivbok med ugglor på som gör omgivningen lite blå, titta på bilden så får du se. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar