söndag 7 mars 2010

the happy sinner

Åhå. Säger jag bara. Det har varit en fantastisk helg. Precis lagom. Jag är så glad att jag har två vänner. De är bra fast jag har hyrt dem på Statiol. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Vilket jag har planerat att göra hela lovet. Jag har förresten köpt ett nytt mörklila nagellack och färgat håret. Jag har hemskt mycket hår och det är mycket mer rödaktigt nu än i torsdags. Det ni. Det är förnyelse. Men nu har jag huvudvärk så egentligen orkar jag inte så mycket. Jag ska mest ha en riktig söndag precis som man brukar ha när man vet att det är måndag imorgon. Med den lilla skillnaden att oj vad jag ska komma ihåg att jag minsann har sportlov imorgon och hejbarra vad det ska sportas. När jag har sovit färdigt, vill säga. När jag ändå är igång måste jag bara säga att jag planerar att få nya roliga insikter att blogga om snart. Jag måste bara skaffa mig lite energi. Adjö.

3 kommentarer:

  1. Vems är håret??????

    SvaraRadera
  2. Jag menar att det blev BRA, BRA

    SvaraRadera
  3. Det var någon som sa lite slingor eller liknande men hur som haver skorna skaver.....inte.....BRA

    SvaraRadera