måndag 8 februari 2010

i have bought new glasses

Idag har jag haft två lektioner och gått på stan där jag införskaffade lite småprylar, både onödiga och nödiga. Bland annat ett par exklusiva zebramönstrade solglasögon som jag placerar i onödig-högen. När jag köpte dem tänkte hela jag att "man måste ju få unna sig något ibland". Konstigt nog tänkte jag samma sak när jag köpte det mesta av vad som finns i nödig-högen, nämligen en svart mössa, ett nytt svart nagellack och en ny necesär (på mindre än halva priset), plåstertejp och deodorant.

Fast jag tror att min kära mor skulle placera alla saker i onödig högen så därför ber jag om ursäkt lilla mamma, för jag vet att du läser min blogg. Men jag har slängt kvittona, för säkerhets skull, bara så att du vet. Jag älskar dig med, puss och kram. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar