tisdag 16 februari 2010

the fact is

Jag har fortfarande problem med att ladda upp bilder. Det vill sig inte som jag vill. Hur som haver, Snart är det Halv åtta hos mig med geografiplugg i pauserna. Sedan är det enbart geografiplugg i en timma innan det är dags för House. Även det med geografiplugg i pauserna. Värst vad mitt liv domineras av geografi. Grattis till Frida som fyller arton år idag. Imorgon fyller Fanny fem. Henne tycker vi om. Jag tycker också om min livscoach Nathalie och Töötingen och Becky. Det är bra människor som fyller mig med fluffig glädje. All kärlek till er. Adjö.

3 kommentarer:

  1. puss på dig ellan;)

    SvaraRadera
  2. Gillar dig med Ellan;)
    Gissa vem?;) höhöh

    SvaraRadera
  3. BTW får panik när jag läser om geografin..
    vi måste plugga det där tsm efter skolan i morgon!
    Becky

    SvaraRadera