fredag 19 februari 2010

you deserve a cat like mine

Idag fyller Adrian tjugo år. Men han är i Stockholm och inte kan få vare sig paket eller kram. Rätt vore kanske att skriva ett långt och vackert inlägg om hur mycket han betyder för mig och om vilken bra vän han är och bla bla bla. Men det tänker jag inte göra, för allt sånt vet han redan och om jag blir irriterad på honom någon gång så vill jag inte ha en jättelång och djup vänskapsförklaring här på bloggen som han kan använda mot mig. Jag nöjer mig därför med att lägga ut några bilder på mannen i fråga och säga att han är bättre än Michael Bolton och Melissa Horn tillsammans. Grattis på dig lille Adam! Film ikväll och inte en läxa så långt ögat når. Amen på det. Adjö.

3 kommentarer:

  1. Alltså han är allvarligt så snygg på bild nr4!

    SvaraRadera
  2. Till Mstm: Att jag är! Men jag kom faktiskt personligen fram till att jag är allvarligt snygg över huvud taget.

    Till iliina: Tack så mycket och jag skulle aldrig använda dina fina djupa vänskapsförklaringar mot dig. Jag är för mesig för det har jag ju fått veta. Jag är bara glad att du inte överger mig när du blir irriterad på mig. Tack för de fina bilderna och jag visste inte om att du tagit bild nummer två vilket var en antingen rolig eller läskig överraskning... Det betyder ju nämligen att du säkerligen har fler "fina" bilder på mig när jag är som snyggast. Ursäkta den otillräckliga kommateringen i detta inlägg men du är van...

    SvaraRadera
  3. ett oläsbart inlägg: Tack elina du är sjukt mycket bättre än du kan ana. Och jag tänker inte skriva någon fin kommentar om hur mycket du betyder för mig heller. Det får jag väl skriva i äktenskapslöftet antar jag :P Hoppas du uppskattar mina inlägg så jag kan sova i frid.

    SvaraRadera