onsdag 15 februari 2012

jag tycker till i dagen

Jag berättade väl för ett tag sedan att jag snackade med tidningen Dagen om en artikel. Nu är den här, och här finns den. Såhär står det att jag sa; "Jag tycker att det var en väldigt, väldigt bra artikel som jag hoppas får bli en ögonöppnare för fler än för mig. Jag håller inte med om allt, tror inte att det spelar någon roll om vi har en gitarr eller orgel, men vi behöver ett tydligare motiv, det håller jag verkligen med om". Jag sa visserligen massa andra saker också, så jag tycker att journalisten ändå har gjort ett bra jobb med att försöka sammanfatta allt. Adjö.

1 kommentar:

  1. Du gör det så bra dessutom!! Lycka till närmaste tre månaderna nu. Tror det kommer bli kalas och jag ser fram emot att fortsätta följa dina tankar.
    All välsignelse/
    Josefine

    SvaraRadera