tisdag 28 februari 2012

dagens ros till mig

Idag har jag fått "dagens ros" på Johannas blogg. Riktigt trevligt faktiskt. Såhär står det:

"Elina Sjulsson, vad vore jag utan henne så här långt hemifrån. Inte bara de att hon har tålamod med mitt humör och mina dåliga skämt utan hon ställer även upp som frisör sena kvällar, igår både klippte hon och färgade mitt hår. Dessutom hjälper hon till att skratta bort pinsamma stunder som lätt uppstår när man byter kultur OCH MYCKET MYCKET MER!!. Sist men inte minst så ställde hon upp i morse när jag blev sjuk. Trots risken att hon skulle bli dränkt i olika sorters kroppsvätskor eller liknande så sprang hon efter piller, satt bredvid och hämtade värmekudde, samt varnade alla för en nedsmittad toalett!! VILKEN VÄN!!! :) Elina om du läser detta vill jag bara säga att du då är lika trofast som en riktigt gammal hund! PUSS!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar