fredag 24 april 2009

Jumpin' around

Min hjärna går på sparlåga. Jag vaknade klockan 5 imorse och kunde inte somna om. Så fruktansvärt irriterande. Jag har så mycket i huvudet just nu. Engelskanationella kändes bra, det var roligt. Engelskan har jag aldrig varit orolig för, det är matten som spökar. Jag känner att gitarren lockar. Men först måste jag väl städa. Vilket, som vanligt, känns sjukt överskattat. Lite damm har ingen människa dött av. Utom möjligtvis min mama. UG ikväll - SingStar. Umeå imorgon. Jag behöver lite nytt, speciellt skor. Det är synd att allt ska kosta pengar. Jag börjar faktiskt vänja mig vid att inte se. Det är lite läskigt och underbart. Vet ni hur det känns när tankeverksamheten gör uppror? Det vet jag. Det händer så fort jag börjar varva ner. Ibland undrar jag om någon har programmerat om min hjärna. Det skulle inte förvåna mig. Jag lärde mig spela "Love is all Around" igår vilket enligt värden inte är något speciellt, men jag är sjukt stolt. Men då skiljer sig min och världens definition av att spela från varandra. Var Glad. Pusshej Gurkpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar