torsdag 27 december 2012

lite av årets julafton

Dagen tillbringades på tre olika ställen, med bland annat världens goaste mops Hefner som sällskap.

 Den här utsikten hade jag när jag låg i sackosäcken och väntade på att få öppna mina julklappar. Inte dumt. Det finns inget mysigare än hemma. Och dessutom hade vi världens finaste julgran.

 Några av julklapparna; en slickepott, en chokladask, ett alfapet, en bricka, en muffinsplåt, en av pappa egengjord guksie, tandborstar, ett presentkort på second hand i Övik och en femtedel av Andrés opel. "1/5 av opeln. Rösträtt ingår ej. Faktura skickas vid behov." 

Allt som allt har jag haft en fin julafton, och fina lediga dagar hemma med min fina familj. Jag har mest bara sovit, ätit, lekt i snön med Nelly, sett på TV och spelat alfapet. Och det hade inte kunnat bli bättre, kan jag tala om! Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar