måndag 19 april 2010

there's hope for anyone

Jag är hemma. Vi hade ingen nämligen ingen engelska eftersom min lärare sitter fast i Paris. det är ingenting jag gråter över eftersom det betyder att jag kan äta en god lunch, visa er mina senaste inköp och bara slappna av. Mina senaste inköp alltså. I helgen har jag hunnit gå på två olika secondhandaffärer, på den ena hittade jag ett uppläggningsfat i asiatisk stil, tre nya tillskott till min samling kaffeporslin med rosa rosor, en ny ljusbrun väska som hänger fint på min väskkrok och en bok, som inte finns på bild. Plus att jag har fotat örhängena jag tjatade om hela förra veckan. (Lägg märke till färgen på mitt nagellack.) Sist och minst gick jag en sväng på Åhléns och köpte ett miniläppglans, perfekt att ha i fickan. Fast det har heller inte fotat. Adjö.

1 kommentar: