tisdag 20 april 2010

reading and reacting

Jag tänkte passa på att berätta om lite böcker jag har läst de senaste veckorna. För jag har läst en massa, jag har bara inte kommit mig för att blogga om dem. Men de närmaste dagarna blir nog fullproppade med böcker. Den första heter Änglar och är skriven av Marian Keyes. En klassisk romantisk komedi om en duktig flicka som helt plötsligt flyttar till en kompis i LA och börjar göra sådant som duktiga flickor inte gör. Rolig bok, jag skrattade mycket, precis som jag alltid gör när jag läser Keyes. Hon skriver enkelt och man känner ofta igen sig i karaktärerna. Adjö.

3 kommentarer:

  1. haha, jag stog o höll i den boken idag. Köpte den på Kupan för ett tag sen och hade tänkt börja läsa den nu. Men valde en annan bok. Fast nu när jag hör att du rekomenderar den kanske jag får tänka om..

    SvaraRadera
  2. Ja den har jag läst :D Hon är bra, har du läst den senaste(en förtjusade man)?

    SvaraRadera
  3. Hon skriver väldigt bra, man får skratta mycket. Men du borde läsa P.s I love you, den är väldigt rolig men samtidigt sorglig

    SvaraRadera