fredag 1 januari 2010

you are my sunshine


Idag blir du arton år. Det är en av få gånger jag inte träffar dig på din födelsedag. Tänk dig, arton år. Vi har hunnit med mycket under så här lång tid och det känns skönt att veta att vi förhoppningsvis inte avklarat hälften. Jag hoppas att du får en underbar födelsedag och att du kan njuta ordentligt av livet nu när du är vuxen. Jag saknar dig och jag vill säga tack för att du är så tjock och bra. Du är en som en vän ska vara. Det finns ingen jag skrattar lika mycket med som dig, ingen som jag har lika kul med. Det spelar ingen roll om vi inte träffas på tusen miljoner dagar så är det ändå likadant när vi väl ses. Nu är du alltså vuxen och vi är inte längre sju år och gömmer oss för häxan under ditt vardagsrumsbord. Det är väl nu livet börjar på riktigt, antar jag. Hur som helst så vill jag att du ska veta att jag alltid finns här och att jag alltid kommer att vilja skratta med dig. Och Nico då, för han ingår väl liksom i paketet. Vi ses imorgon, puss och kram skumbanan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar