tisdag 19 januari 2010

to wear of not to wear

Vad innebär mode för dig? För mig är mode något väldigt varierat, olika trender som kommer och går som hjälper oss vanliga dödliga att hitta det vi trivs i.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Secondhand, Monki och JC
Shoppar du second hand? Självklart. Snällt mot miljön och ekonomin.
Vilken är din favoritdesigner? Det håller jag inte koll på.

Vad är din favorit i vår? Randig oversize skjorta från secondhand, persikofärgad tunika med spets från Monki

Hur mycket shoppar du för i månaden? I genomsnitt, mindre än 300kr.

Vilket är ditt dyraste plagg? Och billigast? Dyraste vet jag inte och billigaste är en oversize t-shirt för 20kr

Kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Förhoppningsvis kan jag shoppa mer.

Brukar du tröstshoppa? Alltid.

Högklackat eller lågklackat? Det beror på humör.

Vilken är din drömväska? En nött brun, ganska liten, gammaldags axelremsväska. Typ skolväska.

Vilket blir ditt nästa köp? Just för tillfället har jag ingen aning. Jag behöver ingenting just nu.

Favoritplagg just nu? Tro det eller ej. En persikofärgad tunika med spets från Monki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar