måndag 9 november 2009

wonderin' how far away they are

Ni skulle bara veta. Härmed förklarar jag denna måndagskväll älskad. Jag har precis tagit ett långt varmt skönt bad med hårinpackning, lavendelbadskum, en bok och choklad. Nu är jag ren och fräsch och luktar gott av ny bodylotion. Benen är nyrakade och jag myser i rosa fluffig morgonrock och rosa fluffiga tofflor medan tiden ägnas åt vackra bloggar. När jag har tittat ut all världens vackra bloggar ska jag sätta på en underbart vacker film, än vet jag inte vilken, och bara mysa ner mig. Kvällsfikat kommer att bestå av gott te, elinas speciella blandning av banan, russin, blåbär, flingor och mjölk, några pålägg med mackor på och chips och cola. INSE!! INSE HUR UNDERBART LIVET KAN VARA!! Jag blir bara alldeles mysig hela jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar