torsdag 5 november 2009

keep on rockin' in the free world

Jag vet, jag vet. Jag har inte varit speciellt rolig på sistone. Inga roliga åskådningar eller vackra ord och bilder. MEN. Ni ska veta att jag har gjort åskådningar, men de hamnar i skrivboksversionen av Elinas liv, skriv och åskådningar. Eller, vissa av dem hamnar där. Andra lever i minnet. Hur som haver. Matteprovet gick åt skogen, trots att jag faktiskt har pluggat och lärt mig hur man faktoriserar. Men förhoppningsvis tusen mycket kanske jag blir godkänd i alla fall. Annars är mitt liv hemskt. För övrigt är jag tusen miljoner lycklig att det är imorgon imorgon. Då blir det kalas och massa trevliga människor och jag tror att det kommer bli helt underbart. Trots att vi blir övergivna av ett antal människor som inte behagar dyka upp av en eller annan anledning. Nu ska jag plugga. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar