onsdag 18 november 2009

watch it watch it watch it

Jag börjar bli rädd. Läs förra inlägget, det som heter "song of today". Vilken är dagens låt? Vem har skrivit den? Jag vet. Jag har sagt aldrig aldrig aldrig Lars Winnerbäck, eller Håkan Hellström. Aldrig i mitt hela liv. Jag har spytt galla på dem och gråtit blod av deras musik och hånat alla som oförklarligt nog tycker att de är bra. Men nu. Nu. Nu har en av Winnerbäcks låtar fastnat i mitt huvud, som ohyra ungefär, och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tänk om jag slutar spy galla och gråta blod. (...... och kanske tvingas erkänna att jag hade fel........) Vad gör jag då? HJÄLP. Men bara så att ni vet, Håkan Hellström kommer alltid att vara Sveriges skam. Det ändrar jag inte på. Punkt. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar