lördag 7 maj 2011

jag är ingen stadsmänniska

Nu är jag hemma igen. Äntligen. Även om resan var över förväntan och besöken i riksdagen riktigt intressanta och givande. Två saker har jag konstaterat; storstan är ingenting för mig. I min värld är det helt OBEGRIPLIGT hur människor frivilligt kan bo och leva på en plats som Stockholm. Visst är det vackert, men tempot är alldeles för högt och det är ALLDELES för mycket folk. Nummer två är att Pizza Hut inte alls är så speciellt som alla säger. Nu ska jag käka nudlar och sen överväger jag starkt att sova. Fick kanske tre timmars sömn inatt, men ni får några bilder i alla fall. Och det kanske kommer mer sen. Adjö.

1 kommentar:

  1. Jag håller helt med! Speciellt det där om Pizza Hut. Kan inte förstå vad alla tjatar om, det är ju bara pan pizza.

    SvaraRadera