fredag 27 maj 2011

hey alla glada lirare, let's do en lista

Min bästa vän är Gud. Och min pojkvän. Och mina tjejkompisar. Och alla andra i världen. Men mest Gud.

När jag borstar tänderna slarvar jag ganska mycket och gör alltid något annat samtidigt.

När jag lagar mat blir det oftast nudlar, eller kycklingsoppa. Eftersom jag inte brukar laga mat.

Jag är rädd för att stanna upp och känna att jag inte vill ha mer.

Den värsta känslan är ensamhet.

Den bästa känslan är oensamhet och att Gud är med.

Jag är bäst på att ha mest socker i mitt te.

Jag är sämst på att lyssna på andra när jag tycker att dom har fel.

Jag lyssnar på musik som gör mig glad och som känns som jag känner mig.

Jag pratar oftast för mycket och ibland ganska fort.
Jag tycker om mitt rum här hemma, converse, min familj, min gitarr och min katt. Och min pojke.

Kärlek är himlarns underbart när det är bra och bajsigt när det är dåligt.

I somras var jag inte alls så brun som jag brukar vara på somrarna.

Sist jag grät var igår. Av frustration.

När jag vill tänka går jag på promenad till en bra tänkarsten. Eller lägger mig på min säng.

När jag bakar blir alla förvånade för det händer väldigt sällan.

Just nu tänker jag på att jag ska bli brun i sommar och att jag vill ha långt hår.

Idag har jag ätit två mackor med keso och tomat och två portioner chokladpudding med blåbärssylt.

Ikväll ska jag kanske titta på en film och äta chokladpudding.

Imorgon kommer jag mest troligt göra ingenting eftersom jag inte har något att göra.

Min mobiltelefon har inga pengar just nu.

När jag vaknar på morgonen och det är helg så ringer jag till min pojke.

Om jag var ett djur skulle jag vara min katt. För hon bara äter och sover och gör precis det hon vill. Inget annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar