torsdag 16 december 2010

det blir liksom aldrig bra

Jag vet. Jag bråkar med headern på bloggen och byter hela tiden. Men det blir liksom aldrig som jag vill. Förutom den här gången. Hoppas jag i alla fall. Vi får se hur det känns efter ett tag.

Idag har jag insett att jag äger ungefär tio gamla, torkade mascaror. För jag slänger aldrig nån. Köper en ny ungefär två gånger om året, så det är några års skörd av gammalt smink. Köpte en ny idag. Himlars vad dyrt det är, när man ska ha den man är van vid. Inte konstigt att man köper dom så sällan. Adjö.

3 kommentarer:

  1. ATTANS också, vilken snygg header!

    SvaraRadera
  2. Nu är den superfin som den är tycker jag i alla fall! :D
    Haha, jag köper en ny typ vartannat år, så jag tycker du verkar köpa ofta ;) Men ja, det ÄR onödigt dyrt...

    SvaraRadera
  3. ja, snygga bröst i headern! (eller är det tröjan man ska titta på?)

    SvaraRadera