tisdag 28 december 2010

årsredovisning för tjugohundratio del ett

Januari.
Nyåret tillbringades hemma. Sedan åkte jag till Ullånger och testade att färga håret för första gången i mitt liv. Eller okej, jag gjorde en intensivtoning. Mormor och morfar överraskade oss. En väldans massa dagar tillbringades på Brännbergsvägen och jag läste tons of böcker.


Februari.
I februari köpte jag en ny mössa, läste ungefär hundra böcker och gjorde inbakade flätor på mig själv. Det var ungdomshelg i Lycksele trots att det var svinkallt.

Mars.
Mars var en bra månad. Jag hängde med Jerry, åkte slalom i Kåtaberget och njöt av vinter. Det var vintermarknad och jag tonade håret igen medan jag fixade praktiska saker inför den kommande Malmöresan som bokades i december.

April.
Påsklovet spenderades på Bränna. Världens finaste väder på världens finaste plats. Jag bloggade inte speciellt mycket.


Maj.
I maj hände massor av roliga saker. Jag köpte mina första converse, dock inte äkta, som jag tog med mig till Vilhelmina och första-maj-firandet. En grym helg med massor av Gud. När jag kom hem blev jag överfallen i min säng av två gamla brudar som dragit en roadtrip från Lycksele för att överraska mig. Men det bästa utav allt var att jag och Alexander äntligen åkte på våran Malmö-resa och såg världens bästa konsert med Eric Clapton & Steve Winwood. När vi kom hem igen åkte vi på geografiexkursion till ett lerfall. Snacka om gegga.


Juni.
I juni tillbringade jag rätt mycket tid i Ullånger. Skolan slutade och jag började jobba. Sommaren kom och jag bloggade inte speciellt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar