tisdag 28 september 2010

the sparrow and the crow

Tjolahopp! Ser ni så sjukt bra hand jag har med blommor! Jag har typ sexton knoppar på min orkidé och en blommande pelargon (jag kan svenan inte stava till pelargon, måste googla ordet varje gång jag ska skriva det). Orkidén, som jag kommer att fortsätta tjata om tills den har blommat ut, är får vita blommor och är helt underbar. Jag har fotat i eftermiddag. Vacker höst och vacker solnedgång och inte så vacker men söt katt. Jag kanske visar senare. Becky är en sån jag tycker om, henne har jag hängt med idag och imorgon väntar ännu mer häng. Nu har jag värsta intressanta konversationen med Emma L på facebook. Hoppas din dag har varit lika bra som min. Adjö.

1 kommentar:

  1. Hur kommer det sig att min blomma inte blir lika bra?

    SvaraRadera