måndag 27 september 2010

our own pretty ways

Jag tänkte bara visa lite bilder från den gågna helgen. Mysig var den, och började gjorde den på Lycksele busstation med en bok. Den fortsatte sedan med bland annat sol och bilkörning och fika och möte och palt. Imorse sov jag som en stock på bussen mellan Övik och Umeå. Väl framme i Umeå insåg jag att jag såg självdöd ut. Det är inget roligt utseende, ska jag säga er. Därför köpte jag en Red Bull och satte mig längst bak i bussen för att inleda operation göra levandes. Det gick riktigt bra, om jag får säga det själv, med tanke på vad jag hade för råmaterial. Ja, jag vet att jag ser arg ut på sista bilden. Det var jag inte. Jag ville bara skryta lite över vilken snygg frilla jag lyckades fixa med endast en fickspegel och några hårsnoddar och sånt, på en buss. Jag har talang. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar