onsdag 26 december 2007

Släktingar & SingStar

Nu har min andra morbror m. familj kommit :) Så vi är ett
hyfsat stort gäng, iaf för att va i ett så litet hus. Men iaf, det
är alltså annandagen - onsdag. På fredag åker vi hem...
Det känns ju som vemodigt... jag gillar att vara här nere bland
alla människor jag inte träffar så mkt. Men jag längtar efter
snö, UNITE och alla norrlandsfolk :) Men jag diggar vekligen
södra sverige, speciellt på sommaren ^^ på vintern regnar det
ju bara :P

Nu leker syrran och mina småkusiner så att hela huset skakar,
och alla vuxna lagar antingen mat eller sitter och är sociala.
Orka va social, fast morsan kmr nog snart komma och hämta mig :P
Hon tjatar om att jag ska va social. Och det har hon väl iof rätt i ^^
Men men... Jag är helt sluuut!!! Jag måste verkligen börja sova
på natten känner jag.

Vi har kört singstar hela dagen typ :P det är skitkul :D verkligen.
Fast dom som inte sjunger börjar bli trötta i öronen ^^ haha ^^
aja, jag ska nog gå och va social snart :P innan morsan säger
åt mig. För en gångs skull. Om jag orkar. men det gör jag nog
inte så ^^ tralala... men nu kan jag inte hitta på nåt mer att skriva.
Så jag ska hur som helst sluta nu. Btw, jag ksk far till TORP imorrn
och träffar J & M. Det va ett tag sen så det ska bli kul. Om det nu
blir så. Och blir så, då ska jag SHOPPA LOSS!!! (man fick ju pengar
i julklapp vettu). Men aja, hade så bääst! Pösspöss!

with love // iliina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar