tisdag 25 december 2007

Blues, Bluegrass och Harry Potter

Jaa alla, nu vare Juldagen. Inte så länge kvar tills UNITE. Snacka om
att jag längtar. Men iaf, idag har jag inte gjort nåt alls! Bara segat ^^
Men det har vart soft så jag ska inte klaga ;)

Igår fick man iaf julklappar :) jag är riktigt nöjd. Vi fick ju både SingStar
och playstation så ;) Så nu alla folk, nu blire SingStar hemma hos jaag!!!
Sen fick man ju lite kläder, godis och pengar, och annat smått och gott :)
Jul är kul ^^

Och nu... jaa nu sitter jag vid datan. Har precis rensat bort massa skitmusik
från MP3n :P håller på att lägga in lite nytt ;) Typ Z.Z Man, Eric Clapton,
Catfish and the Crawdaddies, Snooks Eaglin, Various, Coydog Bluegrass m.m.
Som ni kanske har märkt är det mest Blues och Bluegrass.
Eller, det är bara Blues och Bluegrass ^^ och maan vad jag diggar Snooks Eaglin!!!
Han är ju typ grymt bra!!! Har ni inte hört honom så bara måste ni göra de!

Jag fick Harry Potter och Dödsrelikerna i julklapp igår. Läste den imorse!!!
Asså snacka om att jag grät, och skrattade och grät igen!!! Men jag tänker
inte avslöja nåt ifall det är nån stackare där ute som inte har läst den än ;)
Men asså... jag fattar bara inte att de va sista boken. Vad ska man nu vänta på?
Den va iaf grymt bra! Hela serien är fantastisk!!!
Tusen tack Joanne, för en underbar serie!!!

Personligen hoppas jag att detta inte är slutet på J.K Rowlings tid som författare.
Det kan det bara inte vara, och jag ser verkligen fram emot att läsa hennes nästa
succeserie! Vilken den än blir :)


With love // iliina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar