måndag 24 december 2007

Julafton

Jaa alla, nu vare julafton, ännu en gång :)
Jag har precis vart och sett julevangeliet i Svenska Kyrkan,
de va faktiskt rätt mysigt :) Nu ska jag snart göra mig i ordning.
Shiit vad jag längtar till Kalle Anka ^^
Men iaf... det är typ full fart här, med kusinerna och moster och alla :)
Fast det är kul så jag ska inte klaga :) Jag gillar att va med släkten.
Fast jag kan nog va riktigt osocial ibland ^^

Det är tragiskt att jag inte har känt nån julstämmning än :(
usch och fy. Jag hoppas det kmr snart :)
Men asså, egentligen är det inte så konstigt.
Vi har ju ingen snö, plusgrader och gräset är GRÖNT!
Men men, det är väl sånt man får ta ;)

Jag har inte träffat min knäppa syssling sen i förrgår :P
Och inte lär jag ju göra de idag heller. Men imorrn ^^

Nu tjatar mamma, jag måste gå, hoppas K svarar på sms snart ;)

God Jul på er :)


love // iliina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar