torsdag 27 december 2007

Regn, Regn, Regn.... & Bowling

Näe nu är jag äckligt trött på allt regn... usch och fy.
Men vi åker ju hem till snön imorrn så. Sen blire UNITE :)
Iaf.. det bara regnar och regnar och regnar och regnar.
Jag är less på allt regn!!!

Imorrn blire en heldag i bilden med MP3n, mobilen,
DVDn och massa, massa filmer. Det är ju hyfsat OK faktiskt.
Om man har nån kul att smsa med, bra musik och bra filmer ;)
Men det råkar ju va så att jag har alltihooop!!! Så egentligen
ska jag inte klaga :) :)

Vi ska bowla sen.Jag suger på att bowla!!! Hahaha, en gång
för längesen gjorde jag bort mig så styggt att jag svor
på att aldrig ta i ett bowlingklot mer. Än så länge har jag
inte brutit det löftet, och jag planerar inte att göra det heller.
Men jag ska nog följa med och titta på :)

Aaaargh!!! Jag är inte sur på dig Jsf!!! Men jag blir snart
det om du inte skärper dig. Aja, nu ska vi va glada :) :)
NU äre fika. Harebääst! Pööös.. (K)

loove // iliina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar