torsdag 24 oktober 2013

en favoritblogg

Om ni kikar i menyn längst upp på bloggen hittar ni en flik som heter ”Elinas favoritbloggar”. Vissa av er kanske redan har tittat lite där, och i så fall fått smaka lite på några av mina allra bästa bloggar. Sånna jag läser mer eller mindre regelbundet, men utan undantag blir alldeles glad i hjärtat av. Nu har jag lagt till en ny blogg på den listan, en som kommer att bli en ”10-times-a-day”, en jag kommer att kolla varje gång jag öppnar en webbläsare. Var jag än är. Den heter With Lovely och är en helt perfekt och pastellig och full med allt sånt som man behöver varje dag. Enkela pyssel. Vackra saker. Perfekta kakor. Fina klänningar. Och massor av pastell, socker och fina foton. Jag har nog bara stött på två-tre stycken så perfekta bloggar i mitt liv. Ska dela med mig av dom andra en annan gång. Men i alla fall, håll till godo, och ett tips är att kolla i arkivet, man dör. (Bilderna tillhör With Lovely) Adjö.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar