onsdag 23 januari 2013

tidernas bästa skiva och radion

Jag har skrivit det förut, och jag skriver det igen. Den här skivan är bara helt fantastisk. Den går varm var jag än är; hemma i lägenheten när jag käkar frukost, i lurarna när jag går och handlar, på kontoret, på högsta volym i bilen på väg till Ullånger. Jag älskar låtarna, och inlevelsen, och äktheten och känslan. 

Nästa vecka kommer jag att ha andakter i närradion här i Övik. Måndag till fredag klockan tio i sju och tio i åtta på morgonen. Lyssna gärna då, jag kommer garanterat spela låtar från skivan, om du är nyfiken. Jag tror nämligen inte den finns på spotify, bara iTunes. Bor du inte i övik men vill lyssna ändå  kan du gå in på www.radioovik.se och klicka dig fram till webbradio. Ha en fin dag! Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar