tisdag 22 januari 2013

en bortglömd födelsedag

Vet ni vad! Bloggen fyllde fem år i december, närmare bestämt dan före dopparedan. Något jag helt och hållet glömde bort. Läste precis det första inlägget någonsin, ler och tänker "tur att tiden har gått", skönt att jag har växt och lämnat femtonåriga Elina bakom mig. Hon var ung, lite naiv, envis och ofta ganska sårbar. Jag är fortfarande ung, och ganska envis, men kanske lite mindre naiv, och lite mindre sårbar. Jag har ju levt lite längre, sett mer, mött fler människor, härdats, formats, brutits ner och byggts upp. Trevliga fem år, i livets skola. Jag tänkte att jag länkar första inlägget, så ni kan titta efter själva. http://iliina.blogspot.se/2007_12_01_archive.html. Bjuder på en bild från sommaren tjugohundraåtta. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar