fredag 6 april 2012

långfredag eller good friday

Jaha. Då var det påsk och återigen blir man påmind om allt som hände där på korset för längesen. Jesus dog, och det är jag så sanslöst tacksam över, det går inte ens att förklara i ord. Om Han inte hade gjort det, vad hade jag varit då? Ingenting. En nolla utan en etta. Men nu, i och med att Jesus dog och blev nummer ett så får min nolla ett värde. Jag blir tio, och ju fler nollor som kommer med i gänget desto bättre blir det. Desto större värde får vi. 100.000.000 

Tack Jesus! För att du brydde dig så mycket om mig att du bestämde dig för att ta allt idiotiskt jag någonsin gjort och kommer att göra och bara sudda ut det, ta straffet och göra mig oskyldig. Tack Gode Gud för din kärlek emot mig. Jag älskar dig. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar