måndag 16 mars 2009

Always on my mind

Skolarbete och åter skolarbete. Det känns som man inte har något annat i huvudet för tillfället. Nästan i alla fall. Eller okej, det ligger i bakhuvudet och gnager och irriterar. Men första platsen i Elinas tankar tas inte upp av skolarbete, det kan jag lova, och det är underbart. Hade Sandra varit här nu hade jag fått en blick och ett suck av henne. haha. Jag är glad i mitt hjärta vilket känns väldigt skönt. Hade jag bara fått sova en hel natt utan att vakna hade jag knappt haft något alls att klaga på. Sjöng idag, det gick rätt så bra. Inte överdrivet bra men absolut inte dåligt, och det går framåt. Vilket jag älskar, verkligen älskar. Vad skulle hända med världen om man inte fick sjunga, om inte musik fanns? Jag är dessutom glad idag och det är Anders förtjänst, hade en dålig morgon innan sånglektionen. Sen blev det en bra dag. Tack för det. Tack livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar