torsdag 11 september 2014

önskelista

Jag fyller år i oktober, och min man har önskat en önskelista av mig. Först kom jag i princip inte på en enda grej jag önskar mig – förutom fred på jorden. Jag har ju allt, plus att jag inte brukar göra önskelistor så ofta nu för tiden (förutom den jag la upp på bloggen för ett tag sen – mest i brist på annat att blogga om). Annat var det när man var liten, då kryssade man i leksakskataloger i månader innan födelsedag och julafton och önskelistan i fråga skickades till mormor och morfar i god tid. Men efter en stund insåg jag att det är rätt kul att önska sig saker. Så jag öste på och kom på massor med roliga och inte alls speciellt livsviktiga saker som kan vara kul att ha. Håll till godo André – nu har du lite att välja på!

1. Hårolja från Moroccanoil
2. Radio till köket (med aux-ingång)
3. Shampoo och balsam från Kevin Murphy 
4. Body Butter Strawberry från The Body Shop
5. Ansiktsmask från The Body Shop
6. Curl defining cream från Moroccanoil 
7. Näbbstövlar (fodrade i färgen Skimo) från Docksta Sko
8. Modern Family säsong 5
9. Body Butter Raspberry från The Body Shop
10.  Kameraobjektiv fast 35” till Nikon
11. Hårinpackning från Moroccanoil
12. Filt ”Hevenly Honeycomb” från Mokkasin
13. Utebyxor (Gröna Keb) från Fjällräven
14. Tandborste från Humble Brush
15. Frankie Daily Journal 2015 från Frankie Magazine
16. iPad
17. Böcker (det mesta är välkommet!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar