tisdag 21 maj 2013

dagens tips; bästa bröllopsbloggarna

Jag tänkte dela med mig av två superfantastiska bröllopsbloggar som jag läser typ en miljon gånger om dagen. Såhär mitt i bröllopsplanering och förberedelser är det helt ovärderligt med inspiration och idéer, en riktigt trevlig sysselsättning är faktiskt att sitta och leta bland bilder och bloggar. Detta är mina största fynd, lite vintagestuk, så fina bilder, bra idéer och massa inspiration! Skickar med en hög bilder så ni blir förstår storheten. Hugg in vettja!

Ditt bröllop - www.dittbrollop.se

Vintage Honeymoon - www.vintagehoneymoon.se








2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara lite att fixa,,,,,,eller????

    SvaraRadera
  2. Här kan man också hitta dödligt fina saker till bröllop:
    http://pinterest.com/all/?category=weddings

    SvaraRadera