måndag 17 september 2012

pastorsmåndag

Det är måndag, det regnar och jag är ledig. Som vanligt på måndagarna. Trots att jag egentligen inte titulerar mig som pastor utan som ungdomsledare. Idag ska jag försöka vila så gott jag kan, eftersom det i veckan kommer dra igång massor av roliga saker. JG, Jesus Generation, börjar på tisdag med tårttävling, cellgrupp som vanligt på onsdag, konfa på fredag och förhoppningsvis planering av ungdomsmöten, och massa annat också. Helt otroligt vilket jobb jag har. Sen är det såklart massa planering och grejer också. För att allt ska funka och flyta på. Gillart. Veckan kommer också bjuda på finbesök från familj, och längtansvärt tjejhäng med Sandra och Lina. Inte illa. Frågan är bara hur jag ska hinna med allt, eftersom jag är ledig idag. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar