måndag 19 mars 2012

very very upptagen

Jag och Faith i en turistaffär på Pier 17. Canada och Sverige!
Okej. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Men det händer liksom saker hela tiden här. Idag har vi varit på outreach i princip hela dagen. Det började med gudstjänst, som var i princip den roligaste jag nånsin varit med om, och slutade i kyrkans källare med Kentucky Fried Chicken och tårta. Och när jag säger roligaste så menar jag inte rolig som i rolig och bra. Utan rolig som att jag höll på att skratta IHJÄL mig under hela gudstjänsten och gjorde allt jag kunde för att dölja det. Om ni vill veta varför så tar vi det öga mot öga nån gång, eller förslagsvis skype eller telefon.

I övrigt händer det inte så mycket. En av tjejerna frågade om jag kunde lära henne spela gitarr, och sen visade det sig att det var några andra som också var intresserade, men de har ingenting att spela på. Så igår gick jag till Guitar Center och köpte en billig gitarr till dom. Vilket uppskattades, så nu övas de ackord och de spelar faktiskt rätt mycket. Bra spenderade pengar, måste jag säga, när man ser vilken glädje det ger. Adjö.

2 kommentarer:

  1. Mycket trevlig läsning:) Bra att du köpte en gitarr köp en till jag betalar

    SvaraRadera
  2. hei jak är en lufvare kamal kok varare ruuben svartz när niin har tit be för mei ni är väte ful kut elskar er harte so pra hesa ala damer

    SvaraRadera