söndag 27 februari 2011

nu är det söndag igen

Hey y'all! Nu är det söndag igen och jag har precis kollat klart säsong fjorton av America's Next Top Model. Helt sjukt. Jag drömmer till och med om Top Model på nätterna. Snacka om påverkningsbar. Jag tror jag ska skaffa en karriär inom high fashion. Där är det ju inte lika höga krav på att man ska vara naturligt vacker som om man ska va kommersiell modell. Så det passar ju mig. Haha, skämt åsido, mode-branschen och jag funkar bara när vi är på var sin sida om en TV-ruta. Nu ska jag fara och städa. Inte så kul kanske. Men verkligen söndag. Söndag. Fint. Adjö.

1 kommentar:

  1. grattis, medan du drömmer om fashion drömmer jag att jag däckar inne på domus i sex timmar helt utan vidare.. borde vi söka hjälp eller bar ase till att träffas snart så att vi kan slå ihop våra drömmar och däcka av high fashion tillsammans istället? puss

    SvaraRadera